הימין זועק גוועלד: בנט: "אני במצב לא קל – תתייצבו מתחת לאלונקה"

    איתי גדסי No Comments on הימין זועק גוועלד: בנט: "אני במצב לא קל – תתייצבו מתחת לאלונקה"

    נפתלי בנט פותח במתקפת גוועלד לאחר שהמצב בשטח מראה כי הימין החדש על גבול אחוז החסימה, בנט: "איילת ואני במצב לא קל. רף מסוכן. בקשה צנועה – כולם, פשוט כל המחנה הלאומי: ליכוד, סמוטריץ, פייגלין, כולם: תיכנסו תחת האלונקה שלנו. תצביעו רק לימין החדש"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הימין בלחץ שטרם נראה כמותו במערכות הבחירות הקודמות, על פי נתונים שזורמים מהשטח נראה, כי הימין בהחלט יורד במעוזים המסורתיים שלו והשאננות היא גדולה הפעם. נתניהו אמר לפני זמן קצר: "שוחחתי עם ראשי מפלגות בימין וביקשתי מהם להוציא את המצביעים שלהם". גם בימין החדש יש תחושה כי המפלגה לעבור את אחוז החסימה בגלל קמפיין 'הגוועלד' של נתניהו.

    בהודעה שהפיץ בנט למצביעי הימין ניכרת המצוקה הקשה שהוא שרוי בה: "חברים, זו ההודעה הכי חשובה שכתבתי. קיראו ושתפו מיד, נתניהו ראש הממשלה הבא, בקלות. הרב פרץ/ סמוטריץ הודיעו כרגע שהם על 8-10 מנדטים. איילת ואני במצב לא קל. רף מסוכן. בקשה צנועה – כולם, פשוט כל המחנה הלאומי: ליכוד, סמוטריץ, פייגלין, כולם: תיכנסו תחת האלונקה שלנו. תצביעו רק לימין החדש. איילת ואני נתנו לכם את הנשמה כבר 7 שנים. תצביעו בבקשה לימין החדש באות "נ" כדי שנוכל להמשיך. איילת שקד ונפתלי בנט".



    0 תגובות